Andet
Solo
Pressemateriale: Download (zip)

Karen T

“Lysvæsener” er et malerisk, tegnende potpourri af forskellige lys væsener, engle. Englene males som beskyttere, budbringere og inspirationskilder. En lysende live performance, hvor Karen T står og maler med sine hænder på lysbordet. Det filmes og projekteres op på en given væg, ude som indenfor, mens egne musik og lyd kompositioner afspilles.

Et samspil mellem, maleri, musik og arkitektur.

En stemningsfuld, transformerende emotionel oplevelse.

Visuelt foregår det på en udenfor eller indefor på en væg/facade/lærred.

Steder hvor Karen T ́s lysværker har fundet sted er bl.a ; Nationalmuseet i København, Helligåndskirken – København samt mange andre kirker i DK, Trundholm mose – Solvognens Fundssted, Anneberg Kulturpark, Refshalvøen – Købenahavn, Teatret ved Sorte Hest, Vesterbro – København, Kongens Nytorv, Brønshøj Vandtårn og snart Moseløkken stenbrud – Bornholm.

Karen T, multikunstner, malede live til den første klassiske koncert i Tøjhuset i Fredericia, i 1999. Har sidenhen turneret med div. bands i Danmark og Tyskland.

Karen T er heltidskunstner og har igennem sit kunstneriske virke udstillet på flere museer i Danmark, Kina, samt div. gallerier bl.a Christoffer Egelund i KBH, Galleri Sandberg Odense. Er endvidere repræsenteret på Frederikshavns kunstmuseum samling.

Fællessang
Konfirmationsgudstjenester
Musikgudstjenester

KIRKECOVERS TIL KONFIRMANDGUDSTJENESTEN

Oplev unikke fortolkninger af kendte kunstnere som Beatles, Seebach, Nephew, Coldplay m.fl. nøje tilpasset kirkerummets akustik og stemning. Der er mulighed for at booke Søren Okholm solo eller sammen med nogle af Danmarks bedste musikere – alt efter arrangementets størrelse.

SUSANNE HOLST, SOGNE- OG UNGDOMSPRÆST

“Jeg har arbejdet sammen med Søren Okholm i forbindelse med konfirmandarrangementer og rockgudstjenester. Det har været et meget konstruktivt samarbejde. Søren Okholm har en god evne til at lytte sig ind og forstå den sammenhæng. Søren Okholm og band har høstet mange roser ved deres optræden.”.