Solo

STIG SKOVLIND FYLDER KIRKEN MED KÆRLIGHED OG NÆRHED

Stig Skovlind er en mand, der gennem sine unikke poetiske ord og smukke melodier, rækker direkte ud efter hjerterne og berører publikum.
 Med sange som ‘Dem ved siden af’ om kontraster i barndommen, ‘Livet kysser os i bølger’ om livets op og nedture, ‘Lommerne fulde’ om, at den største rigdom er følelsen af at kunne give og med kærlighedssangen ‘For altid, for altid’ om at tage kærligheden alvorligt – åbner Stig en dør til det alment menneskelige og når ind under huden på sine lyttere.

Stig har bragt sig til tops siden udgivelsen af hans danske debutalbum ‘Nærmeste solopgang’ ( 2013 ) og har efterfølgende udsendt julesangen ‘Julen ned på jorden’ (2014), singlen ‘Sol til alle’ ( 2015 ) og senest EP’en ‘Kaffe & Kærlighed’ (Nov. 2016).

Stig er blandt de mest spillede artister på Danmarks Radios P5, og i Stigs julesang fra 2014 – ‘Julen ned på jorden’ synger han: ‘Vi smelter alle sammen, når vi kommer nogen ved’ og den sætning rammer Stig’s mission perfekt ind.