Foredrag
Band

”CASH I KIRKEN EN MUSIKALSK FORTÆLLING”

Engle og dæmoner blander sig med countrymusik og amerikansk musikhistorie, når sangeren Karsten Holm & band leverer ”Cash i kirken”. En musikalsk fortælling om Johnny Cash og den evige kamp mellem det religiøse og tilværelsens skyggesider, der var en enorm drivkraft for ham som kunstner.

”Cash i kirken” handler om Johnny Cash og de indre kampe, han hele sit liv udkæmpede, og som udmøntede sig i de formidable sange og fortolkninger, han efterlod til denne verden. Karsten Holm fortæller om Cash’ tro, hans dæmoner, stofferne og alkoholen, hans kamp for at holde misbruget nede – den evige kamp mellem det gode og det onde.

Karsten Holm, vokal, guitar
Bjørn Bønne Petersen, kontrabas og kor
Martin Blom, diverse guitarer og kor
Knud Erik Fuddi Steengaard, violin og kor

”BEATLES I KIRKEN PÅ ÅNDELIG REJSE MED THE BEATLES”

Koncertfortællingen “Beatles i kirken” fortolker nogle af de stærke og eftertænksomme Beatles-sange og fortæller om dengang, John, Paul, George og Ringo søgte mod øst for at finde svar på de helt store spørgsmål.

Blandt de sange, der kom ud af opholdet i Indien, var George Harrisons “While My Guitar Gently Weeps”, Paul McCartneys “Mother Nature’s Son”, Ringo Starrs “Don’t Pass Me By” og John Lennons “Across the universe”
Publikum bliver dog ikke snydt for sange fra tidligere Beatles-perioder. For eksempel “In My Life”, “Eleanor Rigby” og “Dr. Robert.” Og der er også gjort plads til hittet Can’t Buy Me Love.”

Knud Erik Fuddi Steengaard: violin, basviolin, mandolin & vokal
Bjørn Bønne Petersen: kontrabas, elbas, sitar, & vokal m.m.
Martin Blom Hansen: resonator, elguitar & vokal
Karsten Holm: akustik guitar og vokal