Jazz

EVERGREENS, JAZZSTANDARDS & GODE SALMER FRA DEN DANSKE SANGSKAT

Herlig duo-jazz i spontant sammenspil med fokus på gode melodier
. Spillet af to af landets fornemste musikere. Bassisten Jens Jefsen i samspil med pianisten Martin Schack. Duoen spiller med ægte lyttende følsomhed og er altid parate til at gå på opdagelse i musikken.

Martin Schack
 er en højt renommeret pianist med bopæl i Ribe og hele Danmark som sin arbejdsplads. Blandt hans egne udgivelser finder man flere albums med titlen ’Jazz På Dansk’. Martin spiller lydhørt med levende rytmik samt med en udpræget sans for både spændende og logiske harmoniseringer.

Jens Jefsen
 hører til blandt eliten af danske jazzbassister og har gennem mange år vundet anerkendelse for sit lyriske og lydhøre spil, som er bredt funderet i en personlig stil, der altid nurser øjeblikkets musik. Spillede i 70erne og 80erne med mange trendsættende amerikanske musikere, som var på gæstevisit i Danmark. Nu med adskillige solo-albums i bagagen.