Gospel
Julekoncerter

SOLOKONCERT MED PIANIST ELLER SOM EN DEL AF TRIOEN MAJLAND BOELSKIFTE FONNESBÆK

Christina Boelskifte har tilhørt den etablerede musikscene i Danmark de sidste 20 år. Hun har sunget med sangere lige fra Sanne Salomonsen til Etta Cameron, ved både store og små events og for bl.a. Helle Thorning-Schmidt og Dronning Magrethe.

Christina Boelskifte har en forkærlighed for gospelmusikken, og hun kombinerer det nordiske med fødderne solidt plantet i soulmusikken. Repertoiret spænder fra kendte gospelsange i nye forklædninger til egne sange. Fælles for dem er, at de leveres med stor indlevelse og nærvær og griber lytteren om hjertet.

Publikum inddrages undervejs, som efterlades med en følelse af at have fået en oplevelse ud over det sædvanlige. Sammen med gospelpianisten Mikael Nordmark skaber hun en koncertoplevelse, du ikke glemmer.

“Sammen med gospelpianisten Mikael Nordmark skaber hun en koncertoplevelse du ikke glemmer.”.

“Repertoiret spænder fra kendte gospelsange i nye forklædninger, til egne sange.”.