Klassisk
Pressemateriale: Download (zip)

BACH-TO-BEATLES

BACH-TO-BEATLES – Vokal, Guitar og Cello
Henning Olsen (DK) der startede Rubber Band og John Ehde (SE), som bl.a har spillet med Wiener Philharmonikerne og LINensemble, har endelig mødt hinanden og serverer godbider fra to kulturer i skøn forening.

Mere om BACH-TO-BEATLES.
Beatles har med stort held brugt strygekvartet/cello på en del af deres numre, og andre er yderst egnede. De mest oplagte er Yesterday og Eleanor Rigby, men også Strawberry Fields, Hello Goodbye har spændende muligheder.
Bach to Beatles præsenterer de store hits med cello arrangementer.
Familie sammenkomster, Receptioner, Internationale Kongresser, Højskoler, Biblioteker, kirker eller som et indslag alle kan være med på.
Ydermere vil der være nogle af Bach’s udvalgte suiter for solo cello (Lydeksempler kommer snarest), samt forskellige Beatles sange med Henning solo.