Folk
Band

MEGET VELEGNET TIL EN MUSIKGUDSTJENESTE

Med nyt materiale og efter en veloverstået barsel for vores forsanger, er Nordens Tone nu igen klar til at give koncerter, og det ville være en stor glæde at besøge (eller genbesøge) din kirke. Vi har i snart 10 år spillet over 250 koncerter og turneret i Norge, Sverige, Finland, Tyskland, Tjekkiet – og på Ålandsøerne. Af de koncerter har ca. 100 været i kirker i Danmark og udlandet, og kirkerummet har vist sig at være særligt velegnet til vores musik, der som altid består af sange fra alle de nordiske lande sunget på originalsproget af vores sangerinde Jullie Hjetland. Nordens Tone er også meget velegnet til en Musikgudstjeneste.

Jullie Hjetland: Vinder af 2 DMA-statuetter for bedste sanger. Er lige nu aktuel med som sanger/skuespiller i teaterforestillingen “Troen og Ingen” med musik af Søren Huss

Hans Mydtskov: Mangeårigt medlem af succesgruppen Serras. Lektor på Det Syddanske Musikkonservatorium

Torben Bjørnskov: Mere end 200 kirkekoncerter med Lillian Boutté igennem 20 år. Lektor på Det Jyske Musikkonservatorium

Pojken Flensborg: Organist i Uldum og Langskov Kirker. Medlem af Den Nye Salmetrio. Underviser på Det Syddanske Musikkonservatorium