EN NÆRVÆRENDE OG CHARMERENDE STEMME

Jakob Sveistrup er charmerende, nærværende, ærlig og umulig at komme udenom, når vi taler mandlige danske sangere.

Siden gymnasietiden har Jakob Sveistrup stået på scenen som både sanger og skuespiller. Og den erfaring kommer i den grad til sin ret til hans koncerter, når han med sin afslappede og naturlige facon tryllebinder publikum.

Jakob Sveistrup slog for alvor igennem, da han i 2005 vandt Dansk Melodi Grand Prix med sangen ”Tænder på dig”. Sangen blev et gigantisk hit, og her næsten 10 år efter skråler publikum stadig med, når den bliver spillet.

Siden Melodi Grand Prix’et har Jakob Sveistrup udgivet 2 albums, der har solgt Platin og Guld. Jakob arbejder netop nu på sit tredje, men første album på dansk.