Klassisk

SANG MED INDLEVELSE OG INDERLIGHED

Hun har den ikke fra fremmede. Den gudbenådede stemme. Den er nedarvet gennem generationer, og det kan høres, at musikken bor i hende, når hun fremfører sine smukke kirkekoncerter.

Isabella Kragerup kan nemlig synge, så de små hår rejser sig på armene. Og så har hun en fantastisk måde at formidle sine sange på. Selv kalder hun sig for en syngende skuespiller, og hendes fortolkninger af danske og svenske jazzviser og salmer er også fulde af historiefortælling, indlevelse og inderlighed. Smukt, lytteværdigt og ikke mindst medrivende – særligt når hun inviterer publikum til fællessang af skønne velkendte folkeviser som fx ”Jag vet en dejlig rosa”.

Isabella Kragerup kan lige nu bookes til både kirkekoncerter og musikgudstjenester. Enten med pianist, organist eller med to-tre musikere.